søndag den 19. februar 2012

børns vitser

Jeg har 2 vittigheder at byde på som mine egne børn går rundt og fortæller folk.
1- Hvorfor tør fiskene ikke gå over vejen?- fordi der er hajtænder....... Ha Ha
2- Hvorfor sidder der en prut i hjørnet og græder?- Fordi der lige er nogen der har slået den...... Ha Ha
Disse jokes er nogen min søn (6 år) er kommet hjem fra skole og fortalt, han fortæller at de alle går og fortæller hinanden sjove jokes oppe i skolen, og det gælder om at komme med en ny sjov joke som de andre helt sikkert vil grine af. De fortæller jokes på egen initiativ og synes det er sjovt at få hinanden til at grine, hvilket nok er hovedformålet, det med at have noget sjovt at byde på.
Når jeg spørger min søn hvad han har lært ved vittighederne kigger han lidt mærkeligt på mig, og siger at han bare synes det er sjovt at være den der kommer med en de andre kan grine af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar